Recent Posts

Afera jest. I to już chyba wszyscy wiemy. Stoję murem za protestem przeciwko ACTA, ale chyba nie z tych samych powodów, co większość osób. Mam wrażenie, że cały ten bałagan na necie to próba ocalenia darmowej muzyki, filmów etc. A chyba nie to powinno być głównym punktem zainteresowania. Najbardziej boli mnie sposób przeprowadzenia tego wszystkiego. Po cichu, pod stołem, byle tylko społeczeństwo się nie dowiedziało. Bzdura na poziomie PRLu. I właśnie dlatego mówię 'Nie dla ACTA'. Ponadto nie podoba mi się to, że coś takiego może bezpośrednio ugodzić w mój maleńki kanał. Bo i z jakiej racji? Bo nagrywam filmiki z gier, to mogę za to zostać sądzony? FUCK THAT. Po więcej info zapraszam do Krzyśka z Wybuchających Beczek. On dysponuje dużo bogatszym arsenałem elokwentnej gadki i argumentów. Ode mnie w ramach edukacji tylko to

Menti

Autor: Krasnoludzkie Opowieści niedziela, 22 stycznia 2012

0 komentarze

Prześlij komentarz