Recent Posts

W tym tygodniu było mniej filmików. Nie nagrałem nic nowego. Wypuszczam tylko to, co siedzi u mnie na dysku, co musi być wydane. Dlaczego? Zakochałem się. Nie wychodząc z domu. I zanim zaczniecie się nabijać, że siedzę na serwisach randkowych, to śpieszę z wyjaśnieniem - odkryłem serię przygód pana Ezio Auditore da Firenze (chyba dobrze napisałem).

Wcześniej miałem tylko przyjemność wcielić się w rolę Al'taira. Gra Assasin's Creed cholernie mi się podobała, ale nie bawiłem się w następne części. Dopiero teraz mnie naszło. I tak oto zniknąłem ze świata żywych, nie odchodząc od ekranu komputera. Obecnie jestem mniej-więcej w połowie AC:Brotherhood. I tak się zastanawiam - czy chcielibyście zobaczyć Let's Play z trzeciej części przygód Ezio (AC: Revelations)? Nie jest to najnowszy tytuł, ale może byłaby to dobra zabawa. Dajcie znać za pomocą ankiety na prawo od tego posta. Ja chętnie podejmę się nagrania dla Was fajnego materiału, muszę tylko widzieć, że jest na to popyt.

Czekam na Wasze głosy i pozdrawiam serdecznie,

Menti

P.S. Inne serie oczywiście nie zostaną zaniedbane!

Autor: Krasnoludzkie Opowieści niedziela, 15 stycznia 2012

0 komentarze

Prześlij komentarz