Recent Posts

Znowu zastój, znowu za mało materiału. Wiem. Powinienem wypuszczać więcej komentariuszy, trochę częściej i ciekawiej Minecrafta i może (ale niekoniecznie) nie trzymać przez 3 tygodnie jednego posta o ACTA... dlatego, jak widzicie, znowu działamy.

W tym tygodniu będziemy mieli obiecanego Rammusa, przy czym jest to jeden ze starszych replay'i (i filmików, siedzie to na dysku już 2 miesiące), ostatni odcinek potwornie nudnego zwiedzania kopalni w Minecrafcie i... no właśnie.

Kończą mi się filmiki z DCUO, ponieważ stuknąłem już 30ty i porobiłem trochę end-gamu i.. no nie zachwyca. Dlatego pytanie do Was - chcecie oglądać, jak to wygląda pod sam koniec, czy odpuszczamy tą serię i Minecraftujemy?

I dodatkowo. Od początku bloga możecie zobaczyć, że jest jedna podejrzana seria, której jeszcze nie zaczęliśmy. Otóż będzie to pierwszy co-op w pełnej krasie w 'Krasnoludzkich Opowieściach'. Niestety, żeby zacząć tą serię, musieliśmy poczekać, aż jeden z członków naszej drużyny ogarnie swój sprzęt etc. Teraz, bardzo miło mi ogłosić, że już PRAWDOPODOBNIE od przyszłego tygodnia zobaczymy, jak idzie nam tworzenie filmików w grupie. Będzie bałagan, będzie wulgarnie i perwersyjnie, raj dla duszy i oka ;) Mam nadzieję, że np na Walentynki uda mi się Was czymś uraczyć...

Tymczasem to tyle, dzięki za czytanie -

Menti

Autor: Krasnoludzkie Opowieści niedziela, 5 lutego 2012

0 komentarze

Prześlij komentarz