Recent Posts

Krasnoludki,

Wszyscy wiemy, że cała moja działalność i główny motor napędowy Krasnoludzkich Opowieści wywodzi się z Minecrafta. Ze wczesnych dni z serwera serwerminecraft.pl i wspólnego budowania. Miałem podjąć się projektu budowy wielkiej twierdzy, portu i wiele innych. Mieliśmy razem stworzyć fajny 'światek' w Kubicznych Klimatach. Nie dojdzie do tego.

Niestety Minecraft zupełnie mi się wypalił. Każdy kolejny odcinek był robiony na siłę, bez pasji i radości. Bardzo cieszyłem się tą grą, ale było to rok temu. Teraz odpalając MC nie widzę nic, co by mnie mogło do tego jeszcze przyciągnąć. Ani nie jestem rewelacyjnym budowniczym, ani Survi Mode nie jest w żadnym stopniu atrakcyjny, dlatego zawieszam projekt Kubicznych Klimatów. Odstawiam kilofy i drewniane miecze w kąt i zmierzam w inną stronę. Po prostu.

Chcę bardzo podziękować wszystkim, którzy dawali pozytywny feedback do tej serii, próbowali w tym uczestniczyć, dzięki Wam ten kanał funkcjonuje i będzie dalej funkcjonował. Mam nadzieję, że zostaniecie z nami i dalej będziecie się cieszyli moimi durnymi komentarzami i wizytami różnych gości. Jeżeli postanowicie nas zostawić i odsubskrybować kanał, pozostaje mi powiedzieć - Dzięki i do zobaczenia :)

Samej mapy nie kasuję i odkładam ją w bezpieczne miejsce na dysku, bo może kiedyś kanał się rozrośnie i znajdzie się grupa osób, które będą chciały budować wspólnie, wtedy mogę wskrzesić serię. Dlaczego? Ponieważ w grupie zawsze raźniej i jeżeli udałoby się zbudować zgraną ekipę i wspólnie raz na jakiś czas robić coś na wzór 'build day' to myślę, że byłoby to coś bardzo atrakcyjnego i dla mnie i dla Was. Postawić niewielki serwer i kręcić odcinki tylko pod tym kątem. Ale to tylko pomysł, które może gdzieś, kiedyś zostanie zrealizowany. Zobaczymy :)

I to tyle. Jeszcze raz wielkie dzięki, pozdrawiam Was serdecznie!

Menti

P.S. Nie - gra na dużym serwerze multi nie wchodzi w grę ;)

Autor: Krasnoludzkie Opowieści piątek, 4 maja 2012

0 komentarze

Prześlij komentarz